livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 30 september 2018

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 30 september 2018 10:15

Känslan när man känner sig annorlunda, Så känner jag mig speciellt nu..

När man tror att alla andra är normala och en själv är helt värdelös..

Man funderar på varför just jag ska behöva känna så här, vad har jag gjort för fel i mitt liv som gör så att jag ska känna dessa tankar. Att man har hjärtklappning, illamående och totalt orkelös.

Nu har jag suttit här framför datorn sen tidig morgon, ofta sitter jag bara å tittar på skärmen och jag försvinner likt ett löv..långt långt bort..

Fryser, svettas om vart annat, när skall detta sluta?

Samtidigt blir jag arg på mig själv, sitta här och gråta.. när jag har så mycket att vara glad för.

Har en man som älskar mig otroligt mycket och jag älskar honom så fantastiskt mycket.

2 underbara barn och 2 bonusbarn som är helt underbara på sitt sätt- dem är mitt allt     


#spotify


Önskar man bara kunde lägga sig och sen vakna med min man vid sin sida...   

.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards