livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg under september 2018

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 6 september 2018 11:04

Hej på er!


Äntligen så kom det efterlängtade papperet hem i brevlådan, när smärtan är olidlig så kommer det här som ett brev på posten.

Alla ni som lider av en kronisk smärta eller liknande kommer nog känna igen er.

Smärkliniken när ingenting annat hjälper.


 


I många år har jag nu haft konstant smärta i ländryggen och genomfört röntgen, magnetröntgen osv men ingenting kan hittas.

Det enda man har att erbjuda är att gå på smärtstillande, vilket för min del aldrig funkat oavsett styrka.


Men efter att nu har hittat en medicin som är lite åt antidepressiva hållet så har ryggen och huvudet fått sig en lugnare tillvara.

Denna remiss kommer förhoppningsvis ge mig mera möjligheter. Att hantera min smärta då den nu förökat sig till flera kroppsdelar.


Allt bra med er?





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards