livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 2 oktober 2018

Idag har vi firat min son som fyllde 12 år.
Han blev väldigt nöjd tror jag...

Ett par gaming hörlurar och en egen termos !

Till efterrätt åt vi go fika.. å fy min mage är redan kass.. jag är viktväktare men dagen till ära.. och att jag tröst äter så var det gott samtidigt som jag borde låtit pli.

Kladdkaka, glass, grädde, å massa godis på det.. pju.. jag mår inte bra.
Så här pyntade jag ilf.. men saknade min man vid bordet   

Detta är min bästa vän, världens bästa kvinna- omtänksm och finns alltid där       

Tack Therese för att du finns   


    


Saknaden är så stor, kärleken är så stark och den är så mäktig. Riktig kärlek känns så här sägs det.

Jo jag vet det här är KÄRLEK, ska bli så underbart att få träffa min man igen.

Första bilden på min fantastiska man här på bloggen, kan inte önska mig en bättre man   

 


Vill bara ha det mysigt, känns tungt... att ha en sån här ångest är inte lätt att hantera.. Undrar om det är just separtionsångest det handlar om..?


 

Detta är såå vackert...       

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards