livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 5 oktober 2018

Måste bara få visa vilka underbara presenter jag fick av min man när han var iväg till Ukraina   


 

Exklusiv äkta choklad direkt ifrån fabriken, det är grejer det.. smakar inte alls som choklad här hemma i sverige kan jag säga.

Sen nallen, gudars så söt den är... idag upptäckte vi även att det sjunger en låt... som man inte fattar nånting av   

Men det är rätt kul.

Parfym var WAOW, han kan han min man   


Näpp nu ska man ner i tvättstugan innan fredagen kan starta på allvar    Kramisar

Igår skrev jag att jag var på möte på en myndighet och var lite nervös inför det, kan säga som så att allt gick över förväntan.

Myndigheten var helt på min sida och den som fick oss dit har inget att komma med.


Det känns fruktansvärt skönt men nu är det tyvärr bara att invänta på nästa gång vi får ett telefonsamtal.. för "hen" kommer aldrig att ge sig. Man undrar ju vad som kommer att hittas på nästa gång- det är egentligen skrattretande hur en person orkar bry sig om andra i sin omgivning och inte kan ta hand om sitt eget liv. Att man har orken att hitta på saker för att vi och "hen" inte har samma åsikter som "hen" har..

Vi har iallafall allt på det  torra om man äger så!!

 

I dag är det fredag, blå himmel och soligt ute   och jag har precis fått veta att två resor väntar för min man nu inom 1 månad.. Känns som om han gästspelar här hemma och jag bara är här hemma och sköter om hemmet.. som vanligt.

Visst gläds jag åt att han får se världen osv, men vet att han inte vill åka heller men att han måste.

Så det är bara för mig och han att acceptera det, bara at gilla läget.


 


Jag har bara flygit en gång i mitt liv, vår bröllopsresa och skulle så gärna vilja flyga igen- blir faktiskt lite avis på min man men som sakt jag har inte samma möjligheter att komma iväg som han har.

Men nästa år bär det av... när jag fyller jämnt så åker vi iväg.. gissa hur mycket jag längtar efter det   

Känns dock lite oroligt att han åker för jag vet inte om jag lyckas få jobb inan dess och då blir det lite prolem med det som behövs här hemma, beroende på hur mina arbetstider ser ut.

Hunden behöver komma ut och mat ska stå på bordet... Men barnen får väl fixa sin egen mat i såfall men hunden blir lite det lite knivigt med. Men den dagen den sorgen.

Nä nu skall jag damsuga lite och sen ut med hunden...


Ha en underbar fredag nu alla   



Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards