livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2018

Viktväktare inte fullt ut

Idag fyller nästa (bonus)dotter år, nu i oktober är det bara födelsedagar och massa gott.. Undra hur många kg man kommer gå upp.

Nä som viktväktare så äter man med måtta och jag är inte ett dygg sugen på tårta, bullar och kakor etc..

Men när vi nu ska till henne hos sin mor kommer det vara mycket kalorier- desstu mer desstu bättre enligt henne.

Så får bli en liten bit tårta för den " goda sakens" skull- 13 åringen 

 

Finns dem som inte förstår hur man kan följa viktväktarna och hur man kan leva utan alla feta såser etc...

Jag känner mig bara äcklad av alla gräddsåser och allt som dryper fett.

Men det är upp till var och en hur man vill äta, jag dömmer ingen. Jag mår bra av att äta nyttigt och visst, jag äter godis i bland och tar en öl eller 2.. men man måste få unna sig saker med. Jag väljer det jag vill äta och det får ni med göra. 


Jo min dotter hon åkte ju iväg med min bästa vännina idag till Borlänge för att få sin present.. hon fick gå in på en manikyr salong och fick sig akryl naglar, gissa om hon blev nöjd. (mamma blev avis)   

Och hon blev väldigt nöjd över sina presenter i övrigt, av oss fick hon presentkort på Bikbok, en helkropps spegel och en stor matta till sitt rum som hon önskat sig länge. 


Nu lite kaffe och leta julklappar... har en idé till min man men inte lätt att hitta rätt.. Vill pyssla ihop "detta" så det bli unikt   


Kram på er alla   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

            Trodde verkligen det här året skulle bli bättre än vad förra erbjöd men då blev det deffintivt inte..   Mina studier avslutade jag i måndags pga att jag måste prioritera mina barn (ungdomar), det var väl den största anslednin...

Å här kommer lite bilder ifrån starten på 2020!

Man börjar ju fundera på vad det är som händer.. Livet är kaotiskt just nu... det händer så mycket, varför skall allt hända samtidigt?   Vi har beslutat oss för att gå på familjerådgivning, inte för att vi slutat älska varandra utan för att for...

Ja men då så.. snart 2a advent... och här hemma har man gjort det julefint. Men på nått vis så tappar jag inspirationen och lusten att fira jul ibland... känner mig stressad och obekväm. Men på nått vis lyckades vi pynta till det iallafall. Bl...


Bästa fredagen i hela mitt liv   , idag kl 11.30 klarade jag mitt körkort   !   Jag kan ännu inte fatta att jag har körkort, är fortfarande osäker på om jag verkligen har sett rätt... var det godkänt eller var jag underkänd... Men det stämmer ju....

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards