livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 24 oktober 2018

Godmorgon

Fick Falukuriren i brevlådan gratis i morse... så fick uppleva lite gamla tider och läsa nyheter i pappersform  

 


Som jag skrev igår så tänkte jag ha en skön och bra dag och den blev faktiskt det också, men jag gjorde en tabbe dock   

En gång i tiden hade jag världens bästa telefon- nokia 3310, kommer ni ihåg den? 

 

Jag skulle på en anställningsintervju och innan den skulle börja behövde jag gå in på toaletten... lampan trasig men jag hade bråttom... plums ner i toan och sten dog... annars var den extrem tålig man kunde tappa den i golvet hur  mycket som helst..

Kanske var det ett tecken för jobbet blev mitt även fast jag var höggravid i 6e månaden.


Men igår åkte min Samsung galaxy s9+ ner i toaletten... och jag konstaterade att deras reklam att den ska vara vattentålig- stämde    . Men hållbarhetern på dagens telefoner är urkassa!


Sen vet ni ju att vi köpt nya säng mm... och nu är vi klara med nästan allt i sovrummet, vi ska bara byta knopparna på sängborden så dem matchar bättre ihop.

För vårat tema i sovrummet är svart och guld.

Se här ser det ut nu:

 

Köpte in plädar, ljusslinga, svarta gardiner och lite guld blockljus på rusta... å dem har ju så mycket snyggt där   


Näpp nu måste dagen börja här... på med kläder och ta sig kaffekopp nr2.

Ha det bäst alla   


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards