livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 25 oktober 2018

Tody i´m happy   

 

Hur är det med er därute, vore kul att höra vad ni har för planer inför helgen tex.

Som sagt jag vaknade utvilad men lite stressad idag.. mannen skulle iväg på en tidig klippning som var helt gratis så det blev tidig frukost och det var hundrastning och barn som skulle äta frukost och iväg till skolan.  Men allt blev bra ändå. 

 

På torsdagar är det våran städ dag, vi har påmint våra barn om detta varje gång men nu har vi tröttnat på det, tröttnat på att tjata om det så nu har vi slutat med det.

Förra torsdagen gick det bra utan tjat, vi gav dem en hint bara, nu är vi knäpp tysta se vad som händer.

 

Så efter lunch ska jag dammsuga av lite och fixa rent badrummen, hunden måste ut på sin lunch prommis först.. han längtar redan....

 

Jo jag ringde vårdcentralen i morse med, har bytt vårdcentral nu till en privat och hoppas på bättre hjälp där ! Fick råd att ringa en akut tid på måndag morgon.

Har fått enorma biverkningar av min medicin som jag bara måste ha för att klara av att vara människa. Dessa biverkningar är inte kul men dem sa att det finns hjälp att få... men min gamla vårdventral la bara locket på   

Dagens sjukvård är inte alls som den borde vara, man ska vara frisk innan man söker vård helt enkelt... Så många gånger jag haft kontakt med vårdcentraler utan större hjälp ... det är gräsligt. Dem skriver bara ut piller så tror dem allt blir bra.. eller hur ?!! 

 

Men jag är glad idag iallafall för mitt knä känns ok just nu och ryggen är inte värre än jag klarar av den.

 

Nu är det dags för prommis, vi höres     

 

 

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards