livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 29 oktober 2018

Ny vecka igen, vart tar dagarna vägen egentligen?


Helgen kom och den bara försvann lika fort, varför ska helgerna gå så himla fort för?? Jobbar man så går helgerna så sakta men är man ledig så försvinner den bara på ett nafs.


I fredags så bakade jag lite halloween gott, vi äter ju egntligen inte kaffebröd eller liknande då vi kommit ifrån det helt nu när man använder viktväktarna. Man känner direkt när man äter något med mycket socker och kolhydrater i, magen blir uppblåst och man får ont i magen.

Men detta bakade jag och det var gott för stunden   

 

Men nu är jag mättad på sånt här, kommer dröja till jul nu innan man stoppar i sig nått sånt här igen.


I lördags hade våran wowwe mys i våran säng, han möööös   

 

Men han har lite svårt att ställa om sig till vintertid, men det var svårare när vi skulle ställa klockan på sommartid... då var det inte kul. Fler som har det problemet med sina hundar?

Men dem är ju såå underbara ändå... Oavsett om dem har 4 eller 2 ben   

   


Helgen blev helt underbar, i lördag så åkte jag och min man iväg till Gävle ensamma en stund, det behövdes.

Käkade lunch på IKEA och sen strosade vi runt i Valbo lite grann.. men det var så himla mycket folk.. löningshelg...

Köpte bla en gravlyckta till min fars grav..

 

Kommer bli så mysigt     


Nu ska jag leta efter lite jobb.. Ha det bra alla

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards