livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 3 november 2018

Igår kväll visade jag min man texten som jag skrev i gårdagens blogg inlägg.. efter han läst det- brast jag i gråt.. han sa att han finns för mig och att han älskar mig så mycket.
Jag kramade honom så hårt.. Somnade i grått..
Kl 04.15 åkte han iväg till Arlanda för att börja son affärsresa mot Israel.
Trodde aldrig jag skulle somna om igen efter att jag gråtit så mycket.
Kl 07.50 vaknade jag och wowwen ville gå ut..
Hela promenaden kändes otroligt jobbig, råtörda ögon genomförde jag morgonprommisen. Väl hemma igen tog jag hunden å stängde in oss i sovrummet.
Skrev ett sms till min man - jag saknar dig så otroligt mycket. Han ringde.. försöka låta pli tårarna men det gick inte så bra.
Jag älskar honom så mycket.

Nu under dagen har våra grabbar bytt rum och det blev såå bra ? min grabb fick ett mindre rum och min bonusson fick ett större då han r 18 och brukar ha tjej och polare på besök. Båda blev väldigt nöjda ! Så jag har hjälp dem med flytt av möbler så tankarna innehöll flytt istället för ångest tankar. Var skönt att slippa vara "off" ett tag.

Dags å gå med wowwen nu.. sen ska jag färga min dotters hår !

Trevlig helg ?

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards