livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 4 november 2018

Idag vet jag inte riktigt hur jag känner mig, har en klump i magen, känner mig inte som mig själv. Vet inte hur jag sovit heller.
Jag vet ingenting idag.. känner mig tom och helt oförstående till allt.
Ligger här i sängen, lyssnar på radion men känner inte nått.

Igår hade man massor att göra och hade lite energi men idag känns allt blää.
Tanken på att laga middag... usch...
Min kropp vill inget, tror jag har ont i kroppen sen igår.. all flytt med möbler tog ut sin rätt..

Får väl helt enkelt se tvätthögen och disken växa för jag orkar inte.. ingen av dem 3 yngre här hemma erbjuder sig ju att göra nått sånt tråkigt..

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards