livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 7 november 2018

Hello !! Tro det eller ej men det känns som julafton idag    varför det vet jag inte.

Kan det bero på att min man kom hem igår kl 23 till oss igen .. Har saknat honom så mycket  


Idag har jag varit på mitt första besök hos min psykolog och waow vad dem satte "huvudet på spiken" jätte trött var jag dock efter besöket igår hos sjukgymnasten. Det tar så på krafterna att åka iväg på sånt här för mig dagen efter.

Men i allafall så kom han och jag överrens om att jag hamnat i en deppression och det är inte helt fastställt pga varför än, kom fram till 2 olika teorier men jag tror jag kommer att må bättre snart.

Det har varit så mycket på sistone, många förändringar och tankar som furit kors och tvärs.

Den 27e bär det av lite längre bort på läkarbesök då dem kommer gå igenom hela mig!


Gråmulet idag (igen) vilket ska hålla i sig hela den här veckan men man får väl göra det bästa av situationen ändå, snart börjar kidzen ramla in här hemma och hoppas dem är på gott humör med. Det smittar så lätt av sig om dem är på kast hunör.

På söndag är det fars dag och då ska jag till graven och tända ett ljus, saknar honom så mycket  

Önskar att han fick se hur jag har det och få visa hur mycket min familj betyder för mig.

 

Näpp nu ska jag leta inspiration till kommade julklappar till 2 underbara personer i mitt liv   

Ha det bra


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards