livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 22 november 2018

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 22 november 2018 10:20

Vaknade glad dag och kände att detta kommer bli en toppen dag. Kanske först ska berätta att jag la ut en notis om att min sons cykel blivit stulen... igår var det en hundägare som skickade en bild till mig via facebook om en cykel hon såg på promenaden.. det var sonens cykel... Så vi hämtade upp den men som vanligt så dumpar man inte sitt stöld gods intakt.. styret löst, växlarna fram såg mer eller mindre avslitna ut, bakdäcket går inte att snurra...

Ser ut som om den är skrot   . Jag blir så arg... cykeln låg i buskarna ca 50 meter ifrån oss, varför gör man så här... ???

Så nu får man en extra utgift... cykel behöver han ju...


Iallafall så känns denna dag bra, har dock mycket att göra idag då jag inte mått nå bra dem dagarna min man varit borta.Inte haft nån motiviation till att göra de dagliga sysslorna- har varit deprimerad helt enkelt.

Så idag får man igen det med städ, handling, disk och tvättstuga... Varför jag sitter här och inte tar tag i det funderar man ju..

Nä tvättstugan är i fullgång ilf och jag ska börja med städningen när jag vart ner och fixat tvätten om 25 min.


Igår satt jag och försökte skingra tankarna lite...  pysslade klart min stjärna som jag har hållt på med i nån månad.

Så här såg den ut i början av starten   

 

och så här blev resultatet, i mys "utseende... Jag har sprayat den i guld som inte syns i bilden men det blev bra !!

 

Vad tycker ni?

Såg i morse att det har kommit ut lite nytt gott på systembolaget... Blev såå sugen    Nån som har provat och vad tyckte ni om eran favorit??

 

Avslutar med ett knasigt kort på mig och min dotter, bara för att det är torsdag   

 


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards