livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 28 november 2018

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 28 november 2018 09:33

  I lördags firade vi våran 19 åring med bowling och god mat !

Vi beställde allt på Falun bowling och krog   

Han tycker tydligen inte om att vara med på kort men det fick han ta   

 

Våran förrätt, hemmagjort bröd med vitlökssmör   

 

Mycket gott var det!

Detta blev våran varm rätt för mig, Linnea och Anders, det var kanon gott.. 200 g hamburgare!!

 

Ante han tog flankstek och fick i sig ALLT    måste ha varit jätte gott !!

Min man tog tonfisk till Middagen, smakade men det var inte min grej kan jag säga. Men smaken är som baken   

 

Linnea hon gillade sin cider och njöt till fullo

    

Efter middagen blev det BOWLING

         

Kvällen blev hel lyckad och alla hade det väldigt trevligt.

Så ni som bor i Falun med omejd... besök detta ställe, god mat och trevlig personal !!


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards