livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Direktlänk till inlägg 6 december 2018

Sanningen om människor

 

Sanningen om hur människan fungerar, har vi egentligen nått konkret att komma med?Vem har sagt att man ska vara på ett visst sätt och hur man ska uppföra sig korrekt? Vem vet hur det skall vara?


Varför skall vissa människor bara förstöra för andra, är det för att dem är avundsjuka eller bara tycker att det är roligt?

Hur skall man se ut för att vara normal, hur skall man betee sig för att platsa i olika situationer och varför skall alla placeras i olika fack? Varför skall man gå efter utseendet?


Jag har alltid försökt hålla mig undan för att jag aldrig fått något "fack" som passat mig och aldrig någon som tyckt att jag varit någonting att umgås med. Så än idag lyser vänner sin frånvaro. Har bara 1 underbar vän som förstår mig och som inte kritiserar mig när jag mår dåligt och som ger råd om så behövs.


Fick kontakt med en tjej här igår vis facebook och vi verkar ha lite gemensamt det här med ångest osv... så där hoppas jag kan bli en vän till slut. Det är inte lätt att få vänner när man är i min ålder... när man aldrig har haft vänner för den delen heller.

 
 
Ida

Ida

7 december 2018 15:16

Förstår dig precis!
Känner att vänner är det ont om men just de få man har är de som faktiskt försöker förstå och hjälpa en oavsett om man ber om det eller ej <3

http://www.notes.bloggplatsen.se

livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

7 december 2018 18:17

Nä för dem som inte förstår en kan aldrig bli en bra vän heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

            Trodde verkligen det här året skulle bli bättre än vad förra erbjöd men då blev det deffintivt inte..   Mina studier avslutade jag i måndags pga att jag måste prioritera mina barn (ungdomar), det var väl den största anslednin...

Å här kommer lite bilder ifrån starten på 2020!

Man börjar ju fundera på vad det är som händer.. Livet är kaotiskt just nu... det händer så mycket, varför skall allt hända samtidigt?   Vi har beslutat oss för att gå på familjerådgivning, inte för att vi slutat älska varandra utan för att for...

Ja men då så.. snart 2a advent... och här hemma har man gjort det julefint. Men på nått vis så tappar jag inspirationen och lusten att fira jul ibland... känner mig stressad och obekväm. Men på nått vis lyckades vi pynta till det iallafall. Bl...


Bästa fredagen i hela mitt liv   , idag kl 11.30 klarade jag mitt körkort   !   Jag kan ännu inte fatta att jag har körkort, är fortfarande osäker på om jag verkligen har sett rätt... var det godkänt eller var jag underkänd... Men det stämmer ju....

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards