livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 18 december 2018

Tisdag kväll och den här dagen har då inte legat på topp 10 listan...vaknade och kände mig helt dement.. skulle fylla på min medicindosa och kom inte ihåg hur många tabletter jag skulle fylla i, hur mkt mg.. var på väg att ringa min underbara vän och fråga men som tur är så kan man ju fylla i sin medicinska hälsa i telefonen...där stod det.. Helt förvirrad och slut i kroppen har jag varit idag..

Försökte titta på en film idag för att försöka slappna av... men tårarna bara rann.. Alla känslor kom som att man var fast låst i ett ekorrljul..att man inte får göra nått kul.. se människor, se nått annat än Falun..
Jag har inte den möjligheten att bara åka iväg och " hitta på" nått ..

Den här gången och första gången så pressade jag mig själv att sova själv nu när min man är borta, frågade inte barnen om du ville sova inne hos mig. Men det är fruktansvärt... hjärtklappning, ont i bröstet, gråter och vill bara bli av med den här känsla jag har inom mig. Känner mig jävlig mot min man med.. och det förstår han med men han kan ju inte sätta sig in å förstå "hur" jag känner.

Natten som var.. sov jag knappt någonting alls... jag vet inte om jag kommer få så mycket bättre sömn i natt heller..

Ska väl försöka titta på nån mer film... och hoppas på att morgondagen ger mig motivation till att orka göra mer än jag orkat idag.

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 18 december 2018 11:26

Godmorgon, nu är det inte långt kvar tills det är julafton.

Tomten sover ännu...

 

Är ni klara med era klappar än då? Det har jag varit nu sen i början på december, väntar bara på en till nu. Eftersom vi inte kommer att vara hemma nu under jul så har vi knappt pyntat och jag känner dessvärre inte någon större julkänsla alls pga det.  Visst hade man kunnat pyntat men sen när man kommer så är ju julen över.. vad är då meningen med att pynta?!


Hoppas på att man finner julkänsla där man kommer att befinna sig!   

Iallafall så har vi då fått lite vinterväder här i Dalarna, men nu räcker det med snö !!  

 

 

Var ner på stan med min son och min man här i helgen som var, väntan på bussen var inte trevlig i 11- , cykla hade inte vart så trevlig då det var glashalt och bucklligt på alla cykelvägar- Falukommun i ett nötskal   

Försökte ha lite kul i väntan, jag och min son   

Sitter just nu och kollar när min bonusson slår in klappar som han köpt, ja vad säger man... alla lär vi oss väl nångång att vända papperet rätt och slå in klappar så man även kan njuta av inslagningen..      Jaja det är tanken som räknas   


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards