livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 22 januari 2019

Nu blir det lite wow wow wow i bloggen, lite samlade bilder som tagits de senaste dagarna.


 

  

  

 

Dags att gå ut med dem där busarna nu då   


God eftermiddag  


   

Nyss hemkommen från stan med min mor, hjälpt henne med lite ärenden samt att jag lämnat in lite papper till kommunen.

Det är nämligen så att jag ska börja ingå i den övriga världen nu och bidra med min arbetskraft.

Jag ska börja som omsorgsassistent(timmis)

Får börja på botten igen men nånstanns får man börja med tanke på vad jag vart med om och hur jag mått den senaste åren.


Idag började jag öka min medicin igen, jag mår bättre men det är inte helt bra ännu.

Dessvärre har jag dagligen huvudvärk och min smärtläkare trodde det var biverkningar men vi får se om det går över eller om min medicin måste bytas ut..

Kan säga att det här är den bästa medicin jag haft!


Hittade den här på nätet och den stämmer ju så himla bra!

 

Dem har "botat" mig flera gånger... konstigt att jag aldrig blir helt frisk ..


Ja vad ska man säga... fredagen kom och vi fick reda på att alla planer som skulle hända på lördag skulle hända.. 2 timmar senare.. Vi hade planerat att städa och handla osv för att slippa göra det på lördag.. när hon kom...

Men det gjorde vi ändå... här skall ingen sätta sig på oss inte !!

Blev så fruktansvärt besviken och arg.. att hälla en sån enkel överrenskommelse går tydligen inte  så det blev som det blev !

Kl 19 dök hon upp... inom mig skrek jag- VILL INTE HA HENNE här.. inte så som hon har behandlat oss. Men vi körde på och var precis som vi brukar och jag la inte mycket energi på henne alls... Middag och film blev det men hon tittade bara på sin telefon istället...

Så onödigt att hon kom hit..

Kl 12 på lördag drog hon men igen.. så det var det det, var som om om en klump föll från bröstet.


Att man bara kan dyka upp som gubben i lådan efter 3 månader och låsas att allt är som vanligt igen....

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards