livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 25 januari 2019

  Godmorgon     


 

Hur står det till med er?


Idag vaknade jag utvilad och pigg, det var det länge sen jag kände så.

Har energi och ingenting känns omöjligt just nu, men jag vet att denna känsla kan snabbt avta.

Men ska försöka göra så mycket jag kan och bara njuta av stunden den håller i sig!

Idag är det fredag och dagens schema går i städ och ekonomi spåret, inte ens det känns jobbigt just nu   


En liten rolig nyhet som jag skrev kortafattat om (tror jag) tidigare... jag ska börja gå som tim vikarie som omsorgsassistent och på onsdag nästa vecka börjar intron på det stället.

Det ligger i Bojsenburg och är en gruppbostad, så det kan ju hända man hälsar på bekanta som bor i området vid tillfälle   

Nervösiteten har inte kommit ännu men kan tänka mig på söndag att det hoppar igång..

Skräckblandad förtjusning


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards