livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 12 februari 2019

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 12 februari 2019 09:27

Tisdag morgon, ringt Helpdesk- it för hjälp med inloggningen så jag kan lägga mig tillgänglig.

Tog en stund men lyckades till slut och nu har man lagt sig tillgänglig till sista februari ilf.

Ev jobb i morgon.. får se om hon som är sjuk ännu är sjuk då..


Gårdagen tog ut sin rätt, sov som en stock i natt, men drömde så otroligt mycket konstigt.

Är iallafall stolt att jag överlevde gårdagen men huvudet högt.

Som sagt kollegorna såg på mig hur jag mådde och det kändes faktiskt skönt, när mitt arbetspass var slut frågade en av dem hur jag tyckte det hade gått- har aldrig fått den frågan tidigare på en arbetsplats.


Jag skakade på vägen till bussen när jag var på väg hemöver.. sen började det släppa när jag kom hem.

Min man hade mått dåligt under dagen han med, var nära på att ringa mig.

Det är kostigt hur man känner, mår han dåligt så mår jag dåligt och tvärtom.. när jag väl var hemma mådde han bra med.


Vi genomgår en stor förändring just nu, ingen av oss är vana att arbeta på var sitt håll, men det kommer ge sig när det blir en vana.


Idag har vi träning på schemat på eftermiddagen, vi har ju bytt gym nu

 

Ett skönt ställe där alla kan vara som man är, på friskis o svettis där vi var tidigare var det mkt ungdommar som bara var där för att visa sig snygga... Ett kanon gym annars var det!


Nu ska jag försöka slappna av lite innan det är dags att gå ut med wowwarna sen skall jag sitta och jobba som godman efter lunch !

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards