livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 19 februari 2019

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 19 februari 2019 09:42

 

Godförmiddag.


Idag hade jag lagt mig tillgänglig att jobba och hade fixat å donat, för jag visste att folk saknades idag men det verkar inte bli jobb idag.. så jag får hoppas det blir snart jobb igen!


Så vad händer idag.. ska iväg till gymmet på eftermiddagen och det ser ja fram emot och vi kör numera 3 pass iveckan.

Mår mycket bättre nu när man får röra på sig och få upp pulsen.

   Jag måste bara få ur mig lite ilska idag, har en gammal bekant som har beteet sig som .. har inte ord för det.

Har inte sett henne sen skolavslutningen förra året och bara då var det korta ord och sura miner..

Så jag beslöt att säga upp bekantskapen med henne, hon klagade på hur vi åt, våra regler här hemma och att hennes dotter inte får äta mitt i natten hemma hos oss.

När min dotter var hos dem så försökte hon får ur henne saker om mig, min dotter var alltid sur och tvär när hon kom därifrån.. vilket inte alls var kul.

Min dotter har försökt få tag på dottern utan resultat i flera månader, nu igår fick hon min dotter att gå från skolan för att möta upp henne.. under lektionstid    det tycker jag inte alls är ok.

För att dottern inte vart i skolan på 5 månader... å inte vågade sig dit.. hallå... hennes mamma då??


Att jag får skit från hennes mamma det struntar jag i men att min dotter blir inblandad är inte ok !!

Min dotter tycker att jag skall prata med "mamman" å försöka reda ut det men hon har sårat mig så mkt...

 

Vad skulle ni gjort? Min dotter är "bara" 15 år men det här är nått hon funderar på ofta..

Min dotter har varit bästa vän med dennes dotter och jag har varit bästa vän med hennes mamma...



Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards