livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 22 februari 2019

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 22 februari 2019 09:28

  


Idag är det ju fredag.. igen


Igår åkte mina 2 ungdomar iväg med deras farmor upp till Evertsberg då dem ska hjälpa till med det årliga vasaloppet.

Det är mycket förberedelser och dessutom så är det ju ett jobb så dem tjänar på det med.

Dem skall vara borta nu till måndag den 4e mars... känns jätte långt   

Visst får jag erkänna att det är rätt skönt med att vara barnledig med... ingen som skriker att det inte går bra att spela tv spel, ingen som surar vid matbordet pga alla hormoner..


Så igår kväll åkte jag och min man till gymmet- han blev min PT igår..

När vi gymmat tidigare så har vi alltid gjort saker var för sig.. men igår ville jag testa hans pass han brukar köra.. denna gång ville han köra ben... så då gjorde vi det.

Jäklar vilken träningsvärk vi har idag.. men så underbart!

Sen när vi kom hem så åt vi middag med tända ljus och en god öl tillsammans innan kvällen avslutades.

Det var den bästa dagen som jag haft på bra länge...   

Har haft ett par dagar då jag inte alls mått bra, så denna dag gjorde mit så mycket lugnare.



Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards