livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Direktlänk till inlägg 18 mars 2019

Korv och "korv...

Jo men det här med planering det är bara ett påhitt att det skall funka, Fredagens arbete fick jag hoppa över.. det blev att tillbringa tid i min sons klass iställe för att lösa lite konflikter. Ibland eller ja det gör det väl alltid-barnen går först.

Får se hur allt blir når min son kommer hem ifrån skolan idag.. Han är inte riktigt glad på oss just nu- vuxna är ju bara jobbiga och man får ju aldrig göra som man vill...


Fredagen blev intressan än då, min dotter satt mig på hårt prov nu i helgen... Han har nämligen skaffa sig en pojkvän och han skulle sova över 1 natt här... vi känner honom redan till namnet pga min äldsta bonusson redan så han fick sig lite frågor om denna "kille" innan han kom hit hem.

Lite ålderskillnadär det mellan dem men dem verkar trivas väldigt bra tillsammans... det blev hela helgen sovandes här... kan ni gissa hur mina tankar gick??? Höns mamma som man är, men jag är så otroligt rädd om mina barn och vill inte att det skall hända någonting jobbigt... Helgen gick och jag fick bita mig i tungan för att inte vara samma som min mamma var mot mig, man måste fösöka släppa taget om dem nångång... men det är svårt.


I lördags blev det ingen träning, vi åkte till Åsbo backen som planerat och åkte madrasser mm samt grillade, alle hopa utom största grabben då. 

Trevligt men sen var jag ett pucko... tog med för lite korv så jag blev arg på mig själv... men mätta blev vi ju ändå... men varför tog jag inte med all korv... fortfarande irriterad på det...

 

Fick en helt fantastisk blommbukett av min man i lördags... jag hade en taskig dag med så det var väldigt uppskattat att få... bara så där     

Så himla vackert att titta på, men kollar hellre på min man om man måste välja   


Inväntar samtal just nu från min smärtläkar.. hoppas han ringer snart.. Kram



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

            Trodde verkligen det här året skulle bli bättre än vad förra erbjöd men då blev det deffintivt inte..   Mina studier avslutade jag i måndags pga att jag måste prioritera mina barn (ungdomar), det var väl den största anslednin...

Å här kommer lite bilder ifrån starten på 2020!

Man börjar ju fundera på vad det är som händer.. Livet är kaotiskt just nu... det händer så mycket, varför skall allt hända samtidigt?   Vi har beslutat oss för att gå på familjerådgivning, inte för att vi slutat älska varandra utan för att for...

Ja men då så.. snart 2a advent... och här hemma har man gjort det julefint. Men på nått vis så tappar jag inspirationen och lusten att fira jul ibland... känner mig stressad och obekväm. Men på nått vis lyckades vi pynta till det iallafall. Bl...


Bästa fredagen i hela mitt liv   , idag kl 11.30 klarade jag mitt körkort   !   Jag kan ännu inte fatta att jag har körkort, är fortfarande osäker på om jag verkligen har sett rätt... var det godkänt eller var jag underkänd... Men det stämmer ju....

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards