livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 2 april 2019

Härligt jobbat tjejen !!

Vilken i*t jag är som inte fixat ditt körkort tidigare när jag vet innerst inne att jag har kunnat gjort det tidigare om jag prioriterat rätt.

Nu får jag stå mitt kast, funderar på att ta ert jobb inom vården i ca 2-3 månader på heltid å hoppas min kropp håller så jag kan spara ihop till körkortet. För körkortslån på csn uppfyllde jag inte.
Då har jag iallafall pengar till körkort.

www.idiot.se

Känslan nu när man är 40... den går inte att beskriva.. jag känner mig ofärdig... jag vill jobba med nått min kropp klarar av, jag vill ha körkort... båda dessa verkar väldigt avlägset..
När det gäller körkort så är det ju barnen/ ungdomarna som går före... det är ju inte bara att betala... jag måste ta lån i så fall...

Känner verkligen att jag vill ta körkort men... sitta å betala av det i flera år efter... å fortsätter jag att vara utan körkort så verkar det som om jag inte får nått jobb... Alla jobb kräver körkort och flera års erfarenhet av jobbet... Hur f*n tänker man då??

Har man inget jobb så har man inte råd med körkort... Enda sättet är att dra på sig skulder eftersom jag inte har den turen att ha föräldrar som betalar mitt körkort som dagens ungdomar har nu.

Å skaffar jag körkort kommer det bli rama skrik från min dotter... om hon inte får det...

Vad ska jag göra???

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards