livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 17 april 2019

 

Godgmorgon


Har haft ett uppehåll här pga att vi inte har haft något internet... men nu är vi på banan igen !

Så vad har hänt sen senast då...

Sitter just nu mitt i mellan stolarna om man nu kan säga så... mina a-kasse dagar är slut.. jag har börjat med en smärtrehabilitering program samt att jag numera är med i jobb och utvecklingsgarantin vilket resulterar att ersättningen blir lidande.... är man arbetslös kan man inte få pengar för rehab programmet och då får man inte aktivitsstöd pga det... så vi får väl se hur det blir...

Detta ger mig en ofantlig stress, när mn antagligen inte kommer att ha några pengar över i 10 veckor framöver... då mitt rehab program pågår så länge.

Posten kom precis... nu börjar blankett sverige ... pust, alla dessa blanketter hit å dit... allt för att fördröja hela processen till en EV utbetalning...


Här är lite bilder ifrån min morgon frukost i Säter   

   

Så jag önskar er en trevlig dag, själv kommer jag sitta i telefon större delen av dagen och förhoppningsvis komma till gymmet i eftermiddag.

   

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards