livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 8 maj 2019

Attans det blev ingen större överraskning idag... får hoppas på att det blir i morgon då!
Den som väntar på nått gott.. väntar ALLTID för länge..

Snart ska vi cykla till gymmet jag och min underbara man. Idag ska vi träna ryggen hade vi tänkt- han är min PT :-)

Om 41 dagar... smäller det ;-)

Ska bli underbart !!

 

Med denna bild så innebär det att det alltid finns ett ljus i mörkret- även om det känns overkligt när man är inne i en mörk period. Tro mig jag vet hur det känns.


I igår när jag var i Säter på rehab så hade jag en sån där skit och piss dag, kom dit och var så mycket känslosam.

Tårarna rann och jag kände mig helt maktlös, jag kunde inte koncentrera mig och känna glödjen i någonting alls..

Kände mig värdelös som mamma- som människa- ingentng går som jag vill..


Men vid lunch släppte det lite grann för att åter titta i busslisten- 3 timmar tills bussen går mot Borlänge... HALLÅ... jag fick panik... men vad skulle man göra... det regnade, blåste, haglade och grått å JÄVLIGT..

Tden gick så sakta och jag ville bara hem och dra täcket över huvudet...


3 timmar senare var jag hemma, missasde rastningen av hundarna och träningen blev inställd idag... bara pga bussarna inte går som dem ska- UNDER ALL KRITIK!!


Idag känns det lite bättre, väntar på goda nyheter så håller tumamrna att det händer idag !!

Har förresten fått mitt sommar schema... med start 1/7- 18/8 på 70 % tror inte att jag kommer att orka mera, osäker på om 70 % är det jag klarar av.. men måste försöka. Fick välja % själv efter min förmåga.


Men det som håller mig uppe om dagarna är ilf dessa underbara krabater  

  

Våran bröllopsdag   6 Maj 2019  


 

Nu har vi variot gifta i 3 år och många år till framöver kommer det bli.

Visst har vi våra stunder där vi bara vill gå i från varnandra men vi löser alltid dem problem som uppstår, det känns väldgt skönt!


Dagen till ära så gick vi på bio på kvällen- Djurkyrkogården.

Den var bra faktiskt och den rekommenderas om man tycker om skräck   


Frukosten intogs med en skål fyllda men jordgubbar och annan god frukt i kärleks tecken   

 

Kommer aldrig att glömma dagen då vi blev man och hustru- var så lycklig   

En liten återblick... å ett antal kg mera hade man vi båda..   

 


Jag förstår bara inte hur dagarna bara försvinner bakom mig, tycker inte att jag gör någonting annat än att åka till Säter, äta, gå ut med hunden och sova... Det inns liksom ingenting som är annorlunda.


Men den 4 maj då var jag och min man ute på krogen och firade våran 3 åriga bröllopsdag lite i förskott   

Så här kommer lite bilder ifrån den kvällen:

Här är det en "för" öl, vi gillar lite "lyxigare" varianterna - dem skall smaka speciellt.

  Sen gick vi till Harrys och intog en fördrink- martini med vitlöksbröd     

Sedan var det dags för huvudrätten som blev en hallomi hamburgare med svamp- jätte gott var det.

 

Å efter det blev det en bricka med pannakotta bla, kiwi pannakotta- den var jammy   

 

Och musiken framtogs av..... PATRIK ISAKSSON   

 

Kvällen blev hel lyckad och vi njöt i fulla drag        Älskar min man såå otroligt mycket.


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Skapa flashcards