livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 9 maj 2019


 


Torsdag.. mådde hyffsat bra när jag klev upp men sen innan lunch damp humöret och jag hade verkligen ingen lust till någonting. Känslan ligget kvar ännu och jag har ingen motivation alls.

Har suttit och pluggat (hemligt vad ännu) sen har jag kollat på massa olika saker om studenten- min bonusson tar studenten nu den 14 juni.


Men med tanke på gästlistan så känns det bara buuuu... det är nog därför jag mår som jag gör sen att jag inte fick den glada nyheten idag heller... får vänta över 1 vecka till.... vill verkligen komma igång nu !!


Vädret gör ju inte det hela bättre heller... nä dags å stoppa i sig lite mellis, se om man blir nå piggare i kroppen och i huvudet !!


Kramis



Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards