livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 31 maj 2019

 

(bilden säger väl allt- behövs inga ord   )


Det får bara inte bli så här igen... det är bra för mig att skriva av mig det vet jag ju.


Ensamheten tog på mina krafter här sist då min man var borta på affärsresa, men jag överlevde   

När han kom hem så kände han att han kunde lika gärna stannat hemma.. det tog för mycket på hans "ordinare" jobb att vara borta... tog 1 vecka att komma i kapp igen..

Men nu till veckan är det dags igen men som alla andra gånger- det får bara gå !


Veckorna har bara flygit iväg... vad har hänt och vad har inte hänt??


Min son har äntligen fått sin önskan att gå i uppfyllelse- han har fått en helt ny dator  


 

Så han hade ju lite och pyssla med då innan han kunde börja spela   


Men en annan sak som jag har varit helt ointresserad av i alla år- har blivit väldigt intressant för mig helt plötsligt.... KÖRKORT

Så nu är jag inskriven på körskola och första körlektionen skall bokas nu, med skräckblandad förtjusning ger jag mig in i detta.



Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards