livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 10 september 2018

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 10 september 2018 12:46

September månad och nu är hösten på väg


I Juni hade vi den hetaste sommarvärmen någonsin, min sommar började en aning tidigare än ni andra då jag varit hemma en längre tid så jag kunde njuta lite mera än er som jobbade.

Skulle hellre velat göra någonting meningsfullt men min tid kommer den med.


Sommaren började med skolavslutning för alla tonåringar här hemma den 15 Juni.

Detta är mina 2 tonåringar som njuter av sommarlovet   

 


Eftersom man inte får puplicera bilder på människor man inte har tillåtelse att publicera så har jag suddat ut lite på bilden med min grabb på   


Sommaren har varit helt fantstisk med mycket sol och bad.

Tror faktiskt ingen har nått att klaga på mer än att det kanske har varit för varmt  

Men sommaren tog så fort slut... nu är det bara att hoppas att denna sommar kommer tillbaka nästa år igen     

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 10 september 2018 09:04

 


Jag är egentligen inte så insatt i politiken men jag gjorde min plikt igår och röstade som så många andra. Hur var och en röstade är inget jag bryr mig om bara man röstar med sitt hjärta och vad som känns bäst. Att utgå ifrån vem man tror sig kunna styra landet till ett mera positivt och angagerat samhälle känns som prio ett för mig.

Att Stefan Löfven blir kvar som statsminister är något som inte berör mig men nu innan valet har det varit mycket vallöften och man undrar ju hur mycket av det som kommer att bli av.


Nu förväntas det ny framtid och vad den ger får tiden utvisa ,man får bara hoppas att partierna tänker till så alla får det bättre allra helst i sjukvården, skola och omsorg.

Mina politiska åsikter är att inte ta in flera invandrare än vad vi har plats med, se till så att dem som lever här har jobb och bostad innan det ev kommer in flera till Sverig. 


Ha det bäst alla   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards