livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 23 april 2019

    

Godmorgon, 


Tiden går och just nu är det lite kaos om jag skall vara ärlig, att ha människor omkring en som bara vill göra allt för att förstöra mellan oss, gör att man inte mår så bra. Att man bara orkar tjaffsa och bråka...... jag förstå bara inte.

I nuläge har jag bara en person som jag verkligen kan prata med och det är min man! Inga vänner men så har det ju varit hela mitt liv.. har jag haft vänner så har dem bara sårat mig. Antar att det är bara att gilla läget. Tänker inte tvinga på nån att vara min vän.


Iallafall... så hoppas jag att ni har haft en skön påsk, det hade vi.

Min dotter var borta hela påsken med sin pojkvän och min son har sovit borta hos en kompis.


   


 

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards