livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 8 juli 2019

Nu har man startat vägen mot att vara fri och obunden   


Nu tänker väl några- å gud har det tagit slut mellan mig och min man..??

Nä då inte alls, vägen mot KÖRKORT!!


Har gjort min första körlektion på trefikskolan och kört med min man ett antal gånger senast igår, då hämtade vi min dotter och jag körde hem.

Det var fruktansvärt skrämmande... vi körde även innan dess efter att jag slutat jobbet mot svärdsjö... det var ännu värre skrämmane, fick testa på rondelkörning och stop i backe..

Men det är himla kul !!

Det kommer bli körning varje dag och det är en skrämmande upplevelse men jag känner mig mer säker för varje gång jag kör.


 

Idag blir det dags igen, se vart det bär av denna gång   

Efter student firandet i Juni så bar det iväg på semester- min "20" års resa   !


Kl 04.00 åkte vi hemmifrån och bar iväg till Arlanda flygplats..

Första gången som mina barn åkt flygplan och vart utomlands   .

Vårat flyg   


 

Väl på plats, mina barn förväntans fulla    Vår resa till Gran Canaria är startad !!

    

Flygresan gick bra men den var lite lång, nästan 6 timmar tog den.. min son fick jätte mkt lock för ena örat så han blev ledsen ett tag tyvärr... ingenting hjälpte för att bli av med det..


Så här kommer lite bilder från våran resa   

    

       

Vi hade det jätte skönt, värmen var ungefär som en svensk högsommar här i sverige, vilket var skönt för våran yngsta som hatar värme. Men det var iallafall för varmt för honom.

Han är ingen som älskar att åka utomlands tyvärr... nästa resa redan planerad men tror inte han vill följa med så han får göra någonting annat med farmor eller någon annan under den tiden. Vi får se hur det blir.



Efter mycket om och men så är jag tillbaka på banan, har haft ett break men ni ska få höra varför..


Först ut är STUDENTEN , min bonusson tog studenten här i Juni- blev en intressan och trevlig dag/kväll här hemma. Vi hade ställt upp lite tält på gården utanför och smyckade till det ganska så rejäl- Älskar att dekorera  


Här är studenten tillsammans med sin stiliga far   


   Och här är lilla jag tillsammans våran stiliga student   



   Lite av baket som vi gjorde... blev jäääääte gott allt        Min stiliga dotter tillsammans med sin alldeles egna student       

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards