livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 28 februari 2019

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 28 februari 2019 08:16

Idag är det dags för delegations prov för mig, egentligen är det väl bara en repetion på det jag redan kan men eftersom jag inte jobbat på ett bra tag nu. Men lika nervös är man ju ändå.

 


Igår så hade jag och min man lite egen tid tillsammans, så efter att han slutat arbeta så åkte vi ner på stan för att titta lite på kläder mm.

Tog nån öl och njöt i fulla drag bara han och jag.

Det är så sällan man är helt utan barn och sen behöver man få vara lite vuxen ibland med !

Var in på en nyöppnad krog/restarang här i stan och testade deras öl utbud- Harrys.

Dem öppnade i november 2018 men inte vart in där tidigare.

Av 5   så ger vi dem       av öl utbudet !

Vi är lite fin smakare när det gäller öl, gillar inte "blask" öl, det ska smaka gott.


Min man tog medmig in på en klädbutik och gick igenom damavdelningen med mig.. jag har fastnat helt i stil och köper rätt enkla kläder.. så nu har man en ny kavaj här hemma som jag INTE trodde jag skulle sätta på mig tidigare.. den är små rutig och lite mera kvinnlig modell.

Så nu ska jag leta vidare och förnya mig lite...!!

Har sååå tråkiga kläder... svart svart svart ...  


Så här ser det ut när man ska borsta tänderna på morgonen... dem står på tur dem med   

 

Näpp nu ska jag kolla på lite kläder, ledig idag sen ska man ju iväg på provet 13.30 !

Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards