livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 11 februari 2019

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 11 februari 2019 13:10

Vaknade strax efter kl 06i morse... Jag blev mer och mer nervös, ont i magen, yrsel, illamående till tusen.. Jag ville inte åka till jobbet.. hela kroppen skakade .. fick panik.. det flimrade framför ögonen.. visse inte vart jag akulle ta vägen..

Men tog bussen.. det var tungt.. tankarna bara for i huvudet..

Personalen såg när jag kom att jag var " nervös" som sjutton... Jag höll på att kräkas..

Nu 2 timmar senare är det lite bättre.. personalen sa att vi ser att du är upp i varv men tala om hur du känner dig, fråga osv... det är ingen fara.. det känns fruktansvärt skönt men jag har sån prestationsångest .. vill vara duktig och klara av alla arbetsuppgifter.
Får föröka släppa mina höga krav...

Nu har jag rast och ska försöka slappna av lite.. 3,5 timme kvar på mitt arbetspass.. i morgon ledig sen ev jobb på onsdag!

Av livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar - 11 februari 2019 08:17

Alltså jag håller på att kräkas, är så himla nervös inför denna dag så det inte är sant.

Idag kl 11 börjar jag jobba på riktigt, dock är man bara vikarie men ändå.. magen är i obalans och frukosten sitter i halsen- känns som om det är på väg upp... går inte att slappna av..


Samtidigt som det känns skönt att göra nått vettigt så känns det fruktansvärt jobbigt, är så rädd att göra fel..

Vill inte framstå som en idiot som inte fattar någonting..


 

Vill ju kunna slappna av lite men det är alldeles för mycket tankar som far i huvudet just nu.. skulle vilja lägga mig under täcket och ha den här dagen avklarad NU.


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards