livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 3 oktober 2018

Lovade att lägga ut en bild på balkongen som vi fixade till lite..men det är bara början än på allt pynt.

Just nu inväntar jag mannen i mitt liv, var på håret att han höll på att missa tåget från Arlanda men det gick vägen.
Annars hade han fått sova i Stockholm i natt.

Idag har jag hjälp min bonusdotter med lite läxor och städat upp lite grann efter alla " lortgrisar" till tonåringar här hemma :-)

Har haft en ok dag idag men lite deppigt ibland men allt har flutit på ändå.

I morgon skall jag iväg på ett möte..igen tack vare en mindre trevlig person i vår omgivning..
Men "hen" kommer inte få som "hen" vill ilf för sanningen kom fram !
Tänker stå på mig för dem jag älskar !

Godnatt på er, nu blir det film mys här med danzer

  

#spotify

Världens bästa onsdag   idag kommer han- han kommer hem till oss igen- min man !

Visa kanske tycker att jag är helt galen som tänker och tycker som jag gör och skriver som jag gör. Men det här är mina känslor och jag mår så mycket bättre när jag får skriva av mig!

Gillar man inte det så behöver man inte läsa min blogg.


Idag har jag smakat på min första julmust, brukar hålla mig till 1a advent faktiskt..men nu såg jag den inne på Hemköp så då slog jag till   

 

Längta till jul... ? Både och faktiskt, just nu har jag inget behov av att vilja börja julpynta osv... men vi har faktiskt satt upp en ljusslinga på balkongen för att lysa upp den lite... lägger in en bild i morgon   

Längtar ni till jul ?


Bamse ram på er   


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards