livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar

Alla inlägg den 16 oktober 2018

                                                  

        ÄKTA KÄRLEK


 


                                                  

        Jag saknar dig så mycket   

Idag kom beskedet!


"Hen" kan ta coh stoppa upp någonting... sorry för ordvalet men kunde ha skrivit betydligt värre    

Allt är nedslagt- självklart när man bara ha ljugit ihop allt !! 


Tittar på lite film just nu för att skingra mina tankar men vad sjutton... hur bra går det... kanske är fel film val jag valt...


Vad ska ni göra idag? 

Då var det dags igen


Solo men detta är någonting jag måste leva med då jag fick reda på igår att han kommer åka bort 1 gång i månaden (inom sverige) och åka mera utanför sverige rätt ofta.. Trodde inte att detta skulle hända.

Min mans nya chef ser helst att alla sitter på kontor.. så vi får väl se vad detta leder... isåfall blir min man stationerad i Stockholm... pendla.. mm ja vi får se.. Känns som om jag inte kan ta något jobb om jag nu lyckas på få nått eftersom min man måte utomlands och resa mycket... vem skall då gå ut med hunden, se till så det finns mat på bordet osv...

Frågorna hopar sig rejält och vill inte vara till besvär för honom... min ångest blir ju inte lättare av detta..

Utåt sett måste jag se glad och när nån frågar hur man mår så blir det ofta- det är bra.. fast egentligen så vill man bara kräkas på den frågan... Jag mår inte så himla bra men jag försöker leva med det.

Blir så less på mig själv att jag känner som jag gör, önskar jag kunde blåsa ut  alla tankar i huvudet..

 

Usch känns som om jag inte kan skriva någonting positivt på den här bloggen men jag måste få utlopp på mina tankar och funderingar.


Fint väder har vi allafall, tur e väl det annars hade jag varit ännu mera deprimmerad.

Kram på er   


Presentation


Varje ny dag
är en ny chans
att förändra
ditt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Ångest

 

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards